Lapozgató

nyelvinfo

Érdekes cikket találtam, a

Nyelvinfó 2008. 4. számában

. Nemrég foglalkoztunk az oldalon a külföldi irodalmi díjakkal, köztük a Goncourt-díjjal is. A téma iránt érdeklődők biztosan szívesen olvassák

Kripkó Edit

cikkét

Múzsa és marketing. Hogyan lehet leírni a marketing fogalomtárával a Goncourt-díj kereskedelmi forgalmat növelő hatását

címmel. A szerző által vizsgált kérdések:


- reklám vagy marketingfogás a díj vagy önzetlen irodalompártolás,


- hogyan pozicionálja a díj az árut, azaz a könyvet


- milyen módon működik a „Goncourt-díj” felirat márkanévként


A cikk érdekességét a témán túl az adja, hogy a szerző az irodalmi élet jelenségeit a közgazdaságtanban megszokott eszközökkel, gazdasági fogalmakkal írja le.

Kategória: